Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ключа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за ключа

    Колеги, миналата седмица си загубих резервния ключ за алфата и останах с един. Тези дни трябва да си изкарам резервен при някой ключар и всичките ми вкарват оферти за 100лв и нагоре за ключ заедно с чипа. Само че работата е, че не съм сигурен дали моите са с чип, защото колата няма заводски аларма и имобилайзер, освен това понякога индикацията CODE не изгасва като паля и си карам без проблем. Та има ли нужда да го правя и тоя чип или да си изкарам само ключ за 20лв ?
    Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

  • #2
    До колкото знам не е възможно да няма чип. Всички 145/6 са с CODE 2 ако не се лъжа. Това, че индикацията на таблото не ти изгасва явно е някакъв проблем с ключа и мисля че с обикновен ключ без чип няма да успееш да запалиш. Все пак нека някой по-компетентен да даде мнение по въпроса и да ме поправи ако греша.
    Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
    Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
    Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

    Comment


    • #3
      мисля че ако ключа ти е с чип на него трябва да има един малък символ, който наподобява окръжност и един триъгълник, който все едно влиза в окръжността. на моят ключ символа се намира на металната част дето за зъбите. като погледнеш ключа не от тази страна дето е емблемата на АР ами от другата. а и ако нямаш key code няма да имаш и жълтата контролна лампичка на таблото. така мисля, ако бъркам или пропускам нещо колегите ще ме поправят
      In God we trust, all others pay cash.
      Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
      Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

      Comment


      • #4
        До колкото знам в софия на Дойран и Гоце Делчев има ключар който прави тази процедура за 70лв

        Comment


        • #5
          Виждал съм 145-ца без имобилайзер. Ключът й беше най-обикновен и не светваше лампа CODE.
          Може при колегата да е елиминиран. Щом при светеща лампа за имобилайзера палиш, нищо не пречи да си направиш един обикновен ключ и да пробваш с него. Трябва да е дори по-евтин от 20 лв. После ще знаеш със сигурност става или не
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
            До колкото знам не е възможно да няма чип. Всички 145/6 са с CODE 2 ако не се лъжа. Това, че индикацията на таблото не ти изгасва явно е някакъв проблем с ключа и мисля че с обикновен ключ без чип няма да успееш да запалиш. Все пак нека някой по-компетентен да даде мнение по въпроса и да ме поправи ако греша.
            Възможно е, аз съм конкретен пример, а жълтата кутийка е у нас в шкафа, това след елиминиране срещу определена сума , иначе много неприятно се остава на пътя, особено като си нямаш кода за разблокиране на имобилайзера и да не забравя, не карай с мастър ключа за да не прецакаш нещата без да искаш.


            Alfa Romeo 145 1.3 Boxer, Fiat Uno 1.1 Fire, Fiat Ducato 2.5 D - Camping car

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщение
              До колкото знам в софия на Дойран и Гоце Делчев има ключар който прави тази процедура за 70лв
              И на мен ми направиха за точно толкова резервен ключ с чип в Благоевград.
              Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
              Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
              Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

              Comment


              • #8
                На мен ми направиха обикновен за 7 лв., а с чип за 70лв.
                _____________________
                Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

                Comment


                • #9
                  Ами понеже и аз съм в това положение и направих следното : обикновен ключ за 6лв с който само може да отключва вратите и да варти стартера,но неможе да запали.За ключ със чип ми искат 70лв,но на едно място ми казаха ,че може да се изолира чипа на ключа и да се пали с обикновенният ключ,но така и не го направих Но винаги може да се пробва

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Blade Покажи съобщение
                    Колеги, миналата седмица си загубих резервния ключ за алфата и останах с един. Тези дни трябва да си изкарам резервен при някой ключар и всичките ми вкарват оферти за 100лв и нагоре за ключ заедно с чипа. Само че работата е, че не съм сигурен дали моите са с чип, защото колата няма заводски аларма и имобилайзер, освен това понякога индикацията CODE не изгасва като паля и си карам без проблем. Та има ли нужда да го правя и тоя чип или да си изкарам само ключ за 20лв ?
                    За да ти свети кода и колата да пали значи караш с мастер ключа и колата е в режим обучение на ключове Предполагам че ключа ти е кафяво-червеникав а не е червен - което значи че е мастер ключа на самия ключ си има цифричка ако е 2 значи си код 2 - но на твоя не трябва да има - значи си код 1 и си с мастер ключ.

                    При код 2 няма мастер ключ
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Би трябвало да има чип.Виж дали като дадеш контакт светка за секунда едно ключе на таблото или ако ти се занимава дали има четец околу ключалката ако не се лъжа беше във формата на пръстен.
                      Alfa Romeo 1.6 T.S.

                      Comment


                      • #12
                        за какво е мастер ключ за 146

                        Вчера си купих 146 jtd дадоха ми три ключа. Третият е кафеникав, разбирам от форума, че е мастер ключ. Не зная за какво служи, майсторите вдигат рамене???????

                        Comment


                        • #13
                          ами колега един вид щом го притежаваш ти си собственика

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kemakoz Покажи съобщение
                            ами колега един вид щом го притежаваш ти си собственика
                            Собственика е този на талона

                            От него могат да се правят други ключове и да се "oбучават". В ключовете ти има чип, който ти е имобилайзера. И при правенето на нов ключ този кафявия обучава новия.
                            Last edited by tonov; d.m.y г., 22:59.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
                              Собственика е този на талона

                              От него могат да се правят други ключове и да се "убочават". В ключовете ти има чип, който ти е имобилайзера. И при правенето на нов ключ този кафявия обучава новия.
                              Благодаря

                              Comment

                              Working...
                              X